reklama

Názvy nedávam ...

- Už veľmi dlho pozorujem na ľudoch niečo, čo sa nedá jedným pojmom opísať. Je to podobné ako zúfalosť, ale zúfalosť to nie je. Má to veľmi blízko k smútku a zároveň škodoradosti ale ani jedno to z toho nie je.  Tak čo teda ? Pretvárka? Alebo je to len také, aby sa nepovedalo, že človek sa necíti nijak, tak sa aspoň bude cítiť zle ?

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)

Názvy svojim článkom nedávam. Nejde tu ani o žiaden princíp ani o to, že by som názov nevedela vymyslieť. Ide o to, že názvy sú úplne zbytočné, pokiaľ si človek neprečíta celý článok a každému sa tu aj tak hodí niečo iné ..... Som škorpión. Hovorí sa o nás, že radšej sa cítime zle ako keby sme sa necítili nijak. Čo ja viem, nejak to sama na sebe nepozorujem ale ani nemôžem toto tvrdenie vyvrátiť. No na druhej strane som to začala vnímať na druhých ľudoch. Rôzne prejavy správania, sociálne statusy ( nejde len o sociálne siete .. POZOR !! ) a rôzne ďalšie prejavy ľudí. Fakt fascinujúce. Je možné, že v jednej minúte človek ide prasknúť od smiechu a zrazu sa rozplače ? Že v jednej chvíli ide puknúť od nervov a hádze vecami hlava nehlava a zrazu je krotký ako baránok ? Ja neviem ... ja len konštatujem a pozastavujem sa nad variabilitou ľudského správania .....

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

To ja len tak, čo sa mi teraz omlielalo hlavou. A reku, aby ste vedeli o čom asi písať bude. Nie nebudú to výkyvy ľudí, budú to ĽUDIA !

Barbara Hricišinová

Barbara Hricišinová

Bloger 
  • Počet článkov:  1
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Študent. študujem v Trnave na FMK UCM Zoznam autorových rubrík:  Čo ak si to človek privoláva..SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Lucia Šicková

Lucia Šicková

4 články
Monika Nagyova

Monika Nagyova

295 článkov
Yevhen Hessen

Yevhen Hessen

20 článkov
Karolína Farská

Karolína Farská

4 články
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu